Hopp til hovedinnhold

Utsendelse av betalingspåminnelse

Publisert 07. jun. 2019
Medlem

Har du ikke innbetalt medlemskontingenten for 2019, vil du i løpet av de nærmeste dagene motta en betalingspåminnelse fra oss.

 

Vi håper det er en forglemmelse og at du fortsatt ønsker å være medlem av BORI. Via medlemskapet ditt i BORI, får du tilgang til over 76 500 boliger på forkjøpsrett og tilbud om rabatt og bonus på en rekke varer og tjenester

Ønsker du likevel ikke å være medlem lenger, anbefaler vi deg å overføre medlemskapet til en i familien din. Ikke la opparbeidet ansiennitet gå til spille, men la noen andre i familien dra nytte av mulighetene lang ansiennitet gir på boligmarkedet. Dersom du ønsker å overføre medlemskapet ditt, må utestående faktura innbetales før medlemskapet kan overføres. Les mer om overføring av medlemskap ved å trykke her

Ønsker du melde deg ut av BORI, må det skje skriftlig enten via brev eller e-post. Dette er på grunn av ansienniteten som er knyttet til medlemskapet. Ved utmelding vil opparbeidet ansiennitet gå tapt og vil ikke kunne gjenopptas ved ny innmelding i BORI BBL.

Hvis du har flyttet inn en BORI-leilighet etter 1. januar, må du innbetale kontingenten selv via faktura i år.

Har du mottatt en betalingspåminnelse for et familiemedlem som har gått bort, må du/dere som arvinger avgjøre hva du/dere ønsker å gjøre med medlemskapet. Medlemskapet kan enten overføres til noen andre i familien eller sies opp. Både ved overføring og utmelding av medlemskap knyttet til et dødsbo, må uskifte-/skifteattest vedlegges. Alle arvinger som framkommer på attesten må samtykke i overføringen/utmeldingen.

Har du spørsmål vedrørende kravet som ikke har blitt besvart ovenfor, anbefaler vi deg å titte på Ofte stilte spørsmål. Finner du ikke svar her, så ta kontakt med oss på tlf. 63 89 02 00 eller e-post: medlem@bori.no.

Flere artikler