Skal vi ha digital eller fysisk generalforsamling?
Du har kanskje fått med deg at borettslag og sameier nå kan arrangere generalforsamlinger og årsmøter digitalt? Her får du svar på det du lurer på! Men hvordan fungerer det? Digitale møt...
Medlemskontingent 2022
Denne uken sender vi ut medlemskontingenten for 2022 til våre medlemmer. Digital utsendelse BORI BBL ønsker å sende ut alle krav og fakturaer digitalt. Løsningen gir en smidigere krav/fakturadis...
Stemmerett og forslagsrett i BORI BBL
Generalforsamlingen er BORIs øverste myndighet. Som medlem i BORI eier du en andel i boligbyggelaget og kan bruke din stemme til å påvirke utviklingen. Generalforsamlingen finner sted 13. juni. S...
Bjørkeåsen i Nannestad - trinn 4 i salg!
Suksessen fortsetter for vår samarbeidspartner Bakke AS! Nå legges neste salgstrinn ut på Bjørkeåsen i Nannestad, og du som er medlem av BORI kan kjøpe en av de nye flotte boligene før ordinær...
Medlemsdager hos Hadeland Glassverk 7. - 13. mars
7. - 13. mars er det medlemsdager på Hadeland Glassverk. Da får du som er BORI-medlem 20 % rabatt i alle butikker (gjelder ikke belysning) og 20 % rabatt på et valgfritt spisested. Hadeland Glas...
Stine Sofies Stiftelse takker for gaven
Overskuddet fra BORIs juleforestilling gikk i fjor til Stine Sofies Stiftelse. Det er generalsekretær Ada Sofie Austegard utrolig glad for. Stine Sofies Stiftelse er en ideell organisasjon som a...
Forkjøpsrett for BORI-medlemmer i Oslo
Gladengveien 8 Utvikling AS har for salg ca. 203 selveierleiligheter på Ensjø. Prosjektet markedsføres under navnet «Ensjøparken». BORIs medlemmer har forkjøpsrett til inntil 43 av disse i pros...
Fanger dere opp uønskede hendelser/avvik?
Oppstår det farlige situasjoner på parkeringsplassen? Det kan være at det brøytes for dårlig, strøs for sent eller kantsteiner som har løsnet. Det er viktig at slike nye HMS utfordringer blir f...
Overgang til eFaktura 2.0
Vi har gått over til eFaktura 2.0. Dette kan føre til endringer for deg som mottar krav om felleskostnader. Fakturaene og kravene går nå til den som er registret i våre systemer som kontaktperson...