Hopp til hovedinnhold

Kjære BORI-kunde 

Publisert 13. mar. 2020
Medlem Styret

Koronautbruddet gir oss driftsmessige og organisatoriske utfordringer som vi må finne løsninger på, som får konsekvenser for deg som medlem og kunde. Vi ønsker å informere deg om hvordan vi organiserer oss og planlegger under Korona utbruddet.

Vi reduserer fysiske møtepunkt

I BORI innfører vi nå hjemmekontor for deler av våre ansatte. Vi vil ha tilgjengelig personell for å svare på spørsmål og levere våre tjenester så nært opp til normalen som mulig.

Det er per i dag ikke påvist smitte hos våre ansatte. Vi må ta hensyn til ansatte som er i nær relasjon til personer som er særdeles utsatt dersom de blir utsatt for smitte. Dette betyr at disse ikke vil være i direkte kundekontakt den nærmeste tiden. Vi oppfordrer derfor så langt det er mulig innenfor norsk lov og praktisk mulig at møter avholdes digitalt. Vi gjør samtidig oppmerksom på at det per i dag er i strid med norsk lov å avholde generalforsamlinger/årsmøter i borettslag og eierseksjonssameier elektronisk.

Vi er tilgjengelige

Som din kompetanseleverandør skal vi gjøre alt for at du som kunde skal føle deg trygg. Vi har en nettside der du finner svar på en rekke spørsmål. Våre ansatte nås via telefon og epost. Vi følger- og anbefaler alle å følge myndighetenes råd for å redusere og forebygge smitte. Tiden fremover blir utfordrende, men BORI forsøker så langt det er mulig å opprettholde «normal drift» og levere våre tjenester. Vi kommer tilbake med oppdatert informasjon dersom rådene fra myndighetene endrer seg, eller våre nåværende rutiner endrer seg.

Med vennlig hilsen, Johnny Brevik

Adm. direktør BORI BBL og BORI Utbygging AS

Lillestrøm 13.3.2020.

 

Flere artikler