Er heiskostnadene en av de største utgiftspostene hos boligselskapet deres?
Blir det ofte spørsmål til denne kostnaden på årsmøte/generalforsamlingen?
Vi i BORI ser at det er flere boligselskap som har store utgifter når det gjelder heis. BORI har derfor en avtale med KONE som gir dere gode rabatterte priser på serviceavtaler – uansett hvilket merke heisen deres har. Ta kontakt med KONE for å høre om det kan være penger å spare!
Flere artikler
Full oversikt på heisene med KONE Online og Mobile App
Som BORI-kunde har du gratis tilgang til webportalen KONE Online. Her vil du få full oversikt over utførte servicebesøk, utkall, reparasjoner og kostnader på dine heiser. Det er også mulighet for...
KONE og BORI har utvidet samarbeidsavtalen for service og vedlikehold på heis
«En heis er visst ikke bare en heis lenger! Vår samarbeidspartner KONE har presentert deres nye digitale serviceløsning der heisen kobles opp mot skyen og sender kontinuerlig ut statusoppdateringer...
Strandpromenaden BRL har sikret fremtiden med intelligent heisservice
En heis tenker man kanskje ikke så mye på, før den ikke fungerer. I Strandpromenaden borettslag føler beboerne seg trygge på at heisen alltid fungerer. KONE 24/7 Connected Services gjør det muli...
Tilkall din KONE-heis med mobilen
KONE introduserer KONE Elevator Call. Oppgrader din eksisterende KONE-heis til å bli fjernbetjent og berøringsfri. Med KONEs egen app behøver du ikke trykke på heisknapper lenger, men styr den fra...
Del viktig informasjon raskt og enkelt!
Med en digital informasjonsskjerm i heisen og/eller i oppgangen holder du beboerne og besøkende informert til enhver tid. Med få enkle steg kan du f.eks. legge ut dagens værvarsel, trafikkmeldinger...
Hvor pålitelige og sikre er dine automatiske dører og porter?
KONE kan ivareta service og reparasjon på alle typer av automatiske dører og porter. Ved å signere serviceavtaler med KONE, forlenger du livssyklusen, påliteligheten og sikkerheten på dine dører...