Full oversikt på heisene med KONE Online og Mobile App
Som BORI-kunde har du gratis tilgang til webportalen KONE Online. Her vil du få full oversikt over utførte servicebesøk, utkall, reparasjoner og kostnader på dine heiser. Det er også mulighet for å sette opp automatiske rapporter til avtalte tider. Et meget nyttig verktøy med tanke på oversikt til enhver tid med historikk. Ved å aktivisere KONE Mobile kan du også få push-varsler når arbeider på heisen er i gang og er avsluttet. Se video på: https://www.youtube.com/watch?v=g_HYY0jKzfg
Ta kontakt med KONE på e-post boriavtalen@kone.com for aktivisering av tjenesten.
Logg inn i portalen for å se hvilke kundefordeler KONE tilbyr BORIs forvlatede lag.
Flere artikler
SPOTPRIS + 0 i påslag til fellesmålerne i boligselskapene
Våre forvaltede boligselskap, etablerte og de under utvikling hos samarbeidende utbyggere, har en helt unik mulighet til å kjøpe Gjenvinningskraft via Ustekveikja, til sine fellesmålere. Dette for...
Snart mulig å holde digitale årsmøter og generalforsamlinger igjen
Informasjon fra NBBL. Forslag til midlertidig lov om forlenget frist og unntak fra krav om fysisk generalforsamling og årsmøte ble fremmet i statsråd 5. juni. Dermed åpner det seg snart en mi...
Gratis HMS og vedlikeholdsseminar med BORI Prosjekt
BORI Prosjekt inviterer til gratis seminar for borettslag og sameier. Seminaret finner sted 4, 11 eller 18 august klokken 18:00 – 19:30 på Microsoft Teams. I påmeldingsskjemaet velger du dag. I fo...
Siste nytt om reglene for årsmøte og generalforsamling
Siste nytt om reglene for årsmøter og generalforsamlinger finner du her hos NBBL.