Hopp til hovedinnhold

Ny portal for styremedlemmer

I løpet av de nærmeste ukene skal alle styrer over til en mer moderne og mer brukervennlig portal. Din kontaktperson i BORI vil hjelpe deg med overgangen.

Publisert 07. nov. 2022
Lesetid: 3 min.
Styret

– Vi skal gi en enda bedre kundeopplevelse, sier Jan Petter Winther, fagansvarlig for eiendomsforvaltning i BORI.

Styret.com er Norges største uavhengige leverandør av styreportaler til boligselskaper.

– Dette er en svært teknologisk oppdatert løsning som forbedres kontinuerlig. Den nye styreportalen blir mer moderne og brukervennlig, sier Winther.

Overgangen til den nye portalen skjer fra starten av desember. Disse ukene vil BORI jobbe intensivt med å få boligselskapene over på ny plattform, én etter én.

Portalen blir tilrettelagt slik at BORI kan samle flere tjenester på samme sted, deriblant forkjøpsrett.

Den nye styreportalen blir mer moderne og brukervennlig.

Jan Petter Winther Fagansvarlig for eiendomsforvaltning i BORI

Gjør styrehverdagen enklere

Mange av BORIs kunder har ønsket seg Styret.com, og de som har brukt portalen, gir svært gode tilbakemeldinger.

– Vi ble så glade da vi hørte at BORI og Styret.com inngår samarbeid, for vi er svært fornøyd med portalen, sier Arne Brattetaule.

Han er styreleder i Vardefjellet boligsameie, som har BORI som regnskapsfører. De har brukt Styret.com i fire år.

– Man får alle funksjonene man trenger for å gjøre styrearbeidet enklere og mer dynamisk. Det blir mer effektivt og ryddig å kommunisere med beboerne via portalens hjemmeside, SMS- og epostsystem. Årsmøter og styremøter blir enklere og mer effektivt å gjennomføre. Når noen kommer inn som ny i styret, kan de bruke portalen som oppslagsverk, for der ligger absolutt alt de trenger å vite, sier Brattetaule.

Rask og god hjelp

BORI tilbyr opplæring for dem som ønsker det. Vi arrangerer fysiske kurs både i Lillestrøm og i Mysen. Vi vil fortløpende også tilby opplæring via andre kanaler. Invitasjon til opplæring vil bli sendt via Styrenytt.

– Dette er en plattform alle kan bruke. Systemet er brukervennlig og fleksibelt. I begynnelsen opplevdes det ganske intuitivt, og var det noe jeg lurte på, kunne jeg ringe kundestøtten til Styret.com, sier Arne Brattetaule.

Styret.com tilbyr sluttbrukersupport, som betyr at styrene kan kontakte dem direkte uten å gå gjennom BORI.

Flere artikler