Slik logger du deg på Nabonett
Som medlem i BORI og/eller beboer i et forvaltet boligselskap kan du logge deg inn i Nabonett for å finne både medlemsbevis og/eller informasjon om din bolig.
Innlogging gjøres via «Logg inn» knappen øverst i høyre hjørne på nettsiden eller direkte på Nabonett ved å klikke her
Følg deretter veiledningen under for å registrere bruker og logge inn.
- Klikk deg inn på Nabonett
- Registrer ny bruker ved å trykke på «Har du ikke en konto? Registrer deg nå»
- Fyll inn navn og e-post e-post og trykk på «Opprett bruker»
- Du mottar en e-post fra Styret.com med link til å lage nytt passord
- Logg så inn på Nabonett med din e-post og ditt nye passord
- Bekreft at du er deg gjennom BankID
- Nå er din bruker registrert.
Menyer i Nabonett
Menyvalget i Nabonett tilpasses etter din tilknytning til BORI. Hvis du har et medlemskap i BORI vil du se valget «Medlemskap» i menyen – hvis du ikke er medlem, vil ikke valget vises for deg.
Min profil:
Her vil du se hva som er lagret på din profil av navn, e-post og telefonnummer og dine samtykker. For å få tilgang til opplysningene vi har om deg, må du ha bekreftet din identitet med Bank-ID. Hvis det mangler, vil du se det gule feltet som vist nedenfor. Hvis alt er i orden, vil du se det grønne feltet.
Bolig:
Eier du en bolig som er forvaltet av BORI, vil du på menyen Bolig kunne finne informasjon om blant annet felleskostnader og dokumenter knyttet til boligen. Her finner du også kontaktinformasjon til styret. For å få opplysningene må du klikke deg inn på:
Årsoppgave:
Her finner du årsoppgavene som er knyttet til boligen/-ene du eier.
Medlemskap:
Her vil du finne medlemsbeviset ditt.
Klikk på ditt medlemskort for å få opp fordelsprogram. Du kan registrere dine betalingskort slik at bonusoppsparing går automatisk når du bruker betalingskortet i butikker som er en del av fordelsprogrammet.
Får du ikke opp medlemsbevis etter at du har bekreftet med bank id? Det kan være fordi vi mangler ditt fødselsnummer i vårt system. Har du spørsmål til innlogging eller annet, kontakt oss gjerne på medlem@bori.no
Flere artikler
Vintervedlikehold: Dette er styrets ansvar
Med vinteren godt i gang, kan det være lurt med en påminnelse om hva styrets ansvar faktisk er.
Er lekeplassen trygg om vinteren?
Det er viktig at styrene er klar over at lekeplassen krever ekstra oppmerksomhet i vintermånedene, og at det er nødvendig med tiltak for å sikre et trygt lekemiljø for barna.
Flere heisalarmer vil slutte å fungere i 2025
2G-nettet skrus av i 2025. Da må ny løsning for heisalarm være på plass slik at Heiskontrollen ikke stenger av heisen i ditt borettslag eller sameie.
7 grunner til hvorfor det bør være hjertestarter i alle boligfellesskap
Hjertestartere redder liv! I denne artikkelen gir vi deg de 7 viktigste grunnene til hvorfor alle borrettslag, sameier og hyttelag bør ha hjertestarter som en del av førstehjelpsberedskapen. Vi ser nå en klar trend blant disse fellesskapene, der flere i styrene og beboerne har sett viktigheten av å ha en hjertestarter på plass, og derfor velger å gå sammen om å skaffe en. Vet du hvor din nærmeste hjertestarter befinner seg?